مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:242023-08-13فناوري

فارس من| «جستجوی ایمن» را در اینترنت خانگی فعال کنید


کاربران فارس من با ثبت پویشی از اپراتورهای اینترنت خانگی درخواست کرده اند برای محافظت از کودکان در برابر محتواهای نامناسب، «جست وجوی ایمن» را فعال نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کاربران فارس من با ثبت پویشی تحت عنوان شبکه وای فای خانگی را ایمن کنید از اپراتورهای اینترنت خانگی درخواست کرده اند برای محافظت از کودکان در برابر محتواهای نامناسب، جست وجوی ایمن را در اینترنت ثابت فعال نمایند.

عنوان کرده اند که: اپراتورهای همراه الزاما جستجوی ایمن را برای کاربران فعال می کنند تا نتایج صریح جنسی و خشونت نشان داده نشود، اما در بخش اینترنت وای فای و خانگی چنین نیست، آنها خواسته اند اینترنت های خانگی هم ملزم  به محدودسازی جستجوی ایمن در مرورگرها باشند.

خسروی از شهرکرد سردبیر این پویش است و در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص ثبت این کمپین می گوید: اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به صورت خودکار جستجوی ایمن (SafeSearch) را فعال کرده اند؛ اما متاسفانه در اینترنت های خانگی این گزینه غیر فعال است و هر چه آن را فعال می کنیم دوباره غیرفعال می شود.

وی در ادامه بیان کرد: من از اینترنت مخابرات استفاده می کنم و این گزینه غیرفعال است؛ هر موضوع غیراخلاقی اگر در گوگل جستجو شود در صفحات اول و دوم آن می آید طبیعتا دسترسی به هر مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| «جستجوی ایمن» را در اینترنت خانگی فعال کنید

فارس من| «جستجوی ایمن» را در اینترنت خانگی فعال کنید